محصولات امنیتی کاسپرسکی

آنتی ویروس کاسپرسکی

محصولات امنیتی کاسپرسکی

آنتی ویروس کاسپرسکی

  • ۱
  • ۰

ویروس های کامپیوتری جدید می‌توانند به یک کابوس شبانه مبدل شوند. بعضی از این ویروس ها با هدف دزدی اطلاعات شخصی به حافظه داخلی رایانه رسوخ می‌کنند، بعضی از انواع ویروس‌ها ترافیک شبکه‌های رایانه‌ای را بالا می‌برند، در برخی موارد یک رایانه شخصی را به مرکز انتشار بدافزارها تبدیل می‌کنند و حتی می‌توانند در یک لحظه نتیجه سال‌ها تلاش مالی و غیرمالی شما را برباد دهند. مرکز تحقیقاتی گارتنر این هفته با انتشار گزارشی اعلام کرد که حملات سایبری طی یک سال گذشته 169 درصد افزایش یافته است و با این اتفاق 93 درصد مراکز ارائه‌دهنده خدمات مالی و سازمان‌های جهانی مجبور شدند میزان سرمایه‌گذاری‌های خود را در زمینه ابزارهای امنیتی افزایش دهند. در این گزارش آمده است که طی سال 2013 میلادی 88 درصد سرقت‌های اینترنتی از طریق جست‌وجو در سایت‌ها و 12 درصد هم از طریق خدمات پست الکترونیکی صورت گرفته است و در مجموع طی سال گذشته 3.37 میلیون نفر در جهان مورد سرقت‌های سایبری قرار گرفته‌اند. همچنین گفته شد که مشتریان بانک‌ها در 20.6 درصد، مشترکان یاهو در 9.9 درصد و اعضای فیس‌بوک در 9.7 درصد از موارد هدف سرقت‌های رایانه ای در دفتر کار و Office Space در سال 2015 بودند. در این سال 29 درصد دزدی های مبتنی بر اینترنت متوجه کاربرانی شد که در اینترنت جست‌وجو می‌کردند یا به ارسال و دریافت پست الکترونیکی مشغول بودند.

همچنین، در 20 درصد سرقت‌ها مشترکان شبکه‌های اجتماعی مورد هدف قرار گرفتند، 12 درصد سرقت‌ها از بانک‌ها و مؤسسات مالی صورت گرفت، 8 درصد سرقت‌ها از کمپانی های بزرگ، 7 درصد از کاربران بازی‌های رایانه‌ای، 7 درصد از فروشگاه‌های آنلاین، 6 درصد از مشترکان سرویس پرداخت الکترونیک، 5 درصد از وبلاگ‌ها و در 5 درصد موارد هم مشترکان شرکت‌های مخابراتی مورد سرقت‌های سایبری قرار گرفتند. این آمار و ارقام نه‌چندان خوشایند نشان داد که با وجود افزایش تعداد برنامه‌های امنیتی و آگاهی کاربران، باز هم میزان حملات سایبری گسترش یافته است و متولیان این امر هنوز نتوانسته‌اند کنترل امنیت در دنیای سایبری را در دست بگیرند.

  • ۹۶/۰۱/۰۱
  • فروشگاه نیک

آنتی ویروس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی